2024 жылдың PR трендтері

Change PR Қазақстанда біз трендтерден қалыс қалмауға тырысамыз. Біз әртүрлі мақалаларды, зерттеулер мен болжамдарды саралап, сіздер үшін 2024 жылы PR индустриясындағы трендтердің тізімін жасадық.

1. Деректерге негізделген PR маңыздылығы

Алдыңғы жылдары сарапшылар деректерді пайдаланудың өсуін болжаған. 2024 жылы PR қызметкерлері PR науқандары үшін деректерді жиі пайдаланады. PR мамандары деректерді аудиторияның мінез-құлқын, көңіл-күйін және белсенділік көрсеткіштерін талдау үшін пайдаланады. Деректерге негізделген тәсіл науқандардың тиімділігін арттыруға көмектеседі.

2. ЖИ гүлденуі

Жасанды интеллект (ЖИ) негізгі трендтердің біріне айналады. ЖИ көптеген құралдары іске қосылды және 2024 жылы ЖИ контент жасауда шешуші рөл атқарады деп күтілуде. ЖИ негізіндегі сараптама трендтерді болжауға және коммуникациялық стратегияларды оңтайландыруға көмектеседі.

3. Межеге бағыт

2024 жылы тұтынушылар өз құндылықтарына сәйкес келетін брендтерге адал болады. Сондықтан компаниялар әлеуметтік жауапкершілік пен тұрақтылыққа бағытталған мақсатты PR науқандарын өткізеді деп күтілуде.

4. Виртуалды және аралас іс-шаралар санының көбеюі

COVID пандемиясынан кейін аралас іс-шаралар белең алды. Виртуалды іс-шаралардың тізімі толықтырылады, 2024 жылы PR мамандары виртуалды аралас іс-шаралар форматтарын өнімдерді, баспасөз конференцияларын және брендтерді таныстыру үшін қолданады деп күтілуде.

5. Инфлюенс-маркетингтегі өзгерістер

2024 жылы әсер етуші маркетингтегі CPA (әрекет бағасы) моделі танымал бола бастайды, брендтер микроблогерлермен көбірек жұмыс істеуге бейім болады, ал PR мамандары құндылықтары өз брендтерімен сәйкес келетін  инфлюенсермен ынтымақтасады. Сонымен қатар, нақты әсерді өлшеудегі аналитиканың рөлі әсер ету науқан маркетингі де өседі.

6. Дағдарыстық байланыс және дағдарыссыз басқару

Жаһандық саясат және әлеуметтік медиа аудиториясының көбірек пайдалануы дағдарыстық коммуникацияларды басқаруға әсер етеді. PR мамандары саясаттың өз компанияларына/ұйымдарына әсерімен күресуге және әлеуметтік медиа және басқа цифрлық платформалар арқылы стейкхолдерлермен белсенді жұмыс істеуге мәжбүр болады.

Бұл постқа арналған вижуал  ЖИ арқылы жасалған 🙂