2019 жылда Digital PR

Дұрыс PR-бұл бизнесте қарым-қатынас орнатудың іргетасы. Егер ХХ ғасырда танымалдылықты арттыру және бәсекелестерді көлеңкелеу үшін брендтер тек PR стратегиясына үміттене алса, қазір біз өміріміз бен бизнесіміз цифрлық әлемде айналып жатқанын және «билік тұтқасы» бұрыннан дәстүрлі медиаға тиесілі емес екенін анық түсінеміз. Бірақ,бәрібір келіңіз, бұл өзгерістер байланыс пен PR жүргізуге қалай әсер ететінін қарастырайық?

Біз дәстүрлі PR баспа медиасымен, теледидармен және радиомен өзара әрекеттесуді қамтитынын білеміз. Жарайды, digital PR туралы не деуге болады?

Digital PR-бұл дәстүрлі PR стратегияларын тек цифрлық түрде қолдану ғана емес, одан ауқымдылау. Құралдар жинағы лидогенерацияға, жолдама трафик тартуға және SEO-ға дейін кеңейді.

Сондай-ақ, Digital PR блогерлермен, инфлюенсерлермен және басқа контент жасаушылармен өзара әрекеттесуді қамтиды, үш құрамдауышқа баса назар аударады:

  1. Іздеу жүйесін оңтайландыруды (SEO) жақсарту, жолдама трафигін құру үшін тұрақты онлайн қатысуды құру.
  2. Абыройды қалыптастыру арқылы брендтің беделін құру, танымалдықты арттыру, және брендке деген сенімділікті қалыптастыру
  3. Белгілі бір мақсаттармен, міндеттермен және KPI жүйесімен өлшенетін стратегияны дамыту.

Digital PR —  қоғаммен қарым-қатынастың өте тиімді құралы және бұл да басты себеп болып табылады, сондықтан кез-келген бизнес оған назар аударуы керек. Бұл клиенттер базасын ұлғайтуға, олармен және кең аудиториямен берік қарым-қатынас орнатуға, хабардарлықты арттыруға және мамандандырылған нарық құруға көмектеседі. Мұның бәрі сатылымның өсуіне ықпал етеді, яғни — үлкен табыс, үлкен пайда, бір сөзбен айтқанда – сәттілікті білдіреді.

Алайда, Digital PR-ді сәтті жүргізу үшін сіз өзіңіздің мақсаттарыңызды, міндеттеріңізді нақтылап, егжей-тегжейлі жоспар құруыңыз керек. Мақсаттар-бұл сіздің компанияңыздың соңғы нүктелері: сіз нақты не істегіңіз келеді. Тапсырмалар-бұл мақсатқа жету қадамдары. Digital PR үшін мақсаттар мен міндеттерді орнату үшін жоспар құрыңыз және KPI сияқты өлшеу элементін қосыңыз.

Линкбилдинг -Digital PR-дағы тағы бір маңызды мәселе. 3,5 миллиард — күн сайын Google-да іздеулер саны және бұл іздеу трафигі жаңа клиенттерді алу үшін пайдалы болуы мүмкін дегенді білдіреді. Қалған 1,5 миллиард онлайн сайттардан ерекшелену де маңызды. Тиімді линкбилдинг стратегиясы беделді сайттарды жақсы көретін Google сияқты іздеу жүйелерінің арқасында жұмыс істейді. Google қолданатын маңызды көрсеткіштердің бірі-сапалы ресурстардан сіздің сайтыңызға кері сілтемелер саны. Есіңізде болсын, сапа саннан гөрі маңызды: сапасыз ресурстардың 100 болғанына қарағанда, 10 жоғары сапалы сілтеме болғаны жақсы.

PR-дің басқа түрлері сияқты, қамту да Digital PR стратегияларда орталық орын алады. Шын мәнінде, Digital PR дәстүрлі PR элементтерінен тұрады: зерттеу, контентті құру, контент- маркетинг, және т.б.

Digital PR –ды тиімді етудің төрт тәсілі бар:

  1. Digital медиа байланыстар тізімін жасаңыз және олармен үнемі берік қарым-қатынас орнатыңыз.
  2. Сайттардың редакциялық күнтізбелерін зерттеп, оларды сәйкесінше бейімдеңіз
  3. Жұмыс үстелінде және мобильді экрандарда жұмыс істейтін мультимедиялық баспасөз релиздерді шығарыңыз.
  4. Digital PR-ді қолдау үшін офлайн PR іс-шараларын өткізу, соның ішінде салалық іс-шараларда сөйлеуге және онлайн сайтыңызға келушілерді тартуға назар аудару маңызды.

Жоғарыда аталған барлық тәсілдерді орындаған кезде, сіз батыл түрде сапалы контент жасай аласыз және өз сайтыңызға жариялай аласыз.