Желіде пайдаланылатын бейне контентті қалай табуға болады

Егер сіз жазбаша контент жасауда жақсы болсаңыз және ұзақ жазбаларда ешқашан қиындық көрмесеңіз, онда сізге оңайға соқпайды: соңы жақын. Немесе жоқ дегенде сіздің жазбаларыңыз аудиторияға бұрынғыдай әсер етпейді.

Бейне контент — бұл қазір әлеуметтік медиа платформалар мен көрермендердің назарын жаулап алған нәрсе. Біз Интернет-трафиктің 80% – ын қолданушылар бейне контентке жұмсайтын дәуірге кіреміз және ол 2021 жылға дейін үстемдік етуді жалғастырады. Сонда не қалады? Не тренд үшін бортқа секіру, не артта қалу.

Бірақ бейне контентке сіздің ыңғайыңыз болмаса және өнім/қызмет туралы егжей-тегжейлі мақала жазу жеңілдеу болса ше? Бұл жағдайда шығудың жолы бар: трендке ілесіп үлгеру және оған көп күш жұмсамау.

Пайдаланушы жасаған контент тұжырымдамасын (User-Generated Content) қолдана отырып, сіз жаңа нәрсе жасауға алаңдамай, басқалар жасаған нәрсені пайдалана аласыз. Мұндай контенттер сансыз көп, дұрыс көздерді таба білуіңіз керек.

Жақында жүргізілген зерттеу көрсеткендей, сатып алудың 90% – ы пайдаланушы жасаған контенттің әсерінен болады. Неліктен ол? Жауап қарапайым: сіздің брендіңіз туралы айтқанның бәрі басқа адамдардың айтқанынан маңызды емес. Фотосуреттің астындағы мақалалар мен сипаттамалардан гөрі көптеген пайдаланушыларды қызықтыратын жақсы бейнені қосыңыз.

Статистикаға жүгінейік: күн сайын әлеуметтік медиада шамамен 29,3 миллион жаңа бейне пайда болады, сондықтан сіздің брендіңізге сәйкес келетін бейнені іздеу берілген технологиямен жүйелі түрде жасалмаса, «пішендегі инелерді» іздеумен тең келеді. Бейнені талдау және бейнені тану сияқты әдістер сіздің брендіңіз мәтінде айтылмаса да, Twitter және Instagram сияқты беттерден материал табуға көмектеседі. Нәтижесінде сіз пайдаланушы жасаған контенттің «алтын көзін» ала аласыз.

Пайдаланушы жасаған контентті қалай пайдалану керектігін түсіну үшін өнімге немесе қызметке шолулар – бұл сатып алу циклінің маңызды факторы екенін түсіну керек. Адамдар сіздің өніміңізге қызығушылық танытса да, тәуелсіз пікір алғысы келеді. Сондықтан сіздің әлеуетті клиентіңізге қосымша қызмет көрсетіңіз-оның уақытын үнемдеңіз, яғни оны өзі іздеудің орнына оған дайын кері байланыс беріңіз. Пікірлердің адалдығын есте ұстаған жөн, өйткені адамдар олардың қай жерде шынайы және қай жерде ойдан шығарылғанын көреді. Сондықтан процесті бақылай отырып, тұтынушыларыңызға біріншісінен көп және екіншісінен аз беруге тырысыңыз.

Сондай-ақ, пайдаланушы жасаған контенттің жақсы жері сіз өз өніміңіздің жаңа қолданылуын таба аласыз. Бұл сіздің клиенттеріңізге өнімді басқа жағынан қарауға көмектеседі.

Теорияда, пайдаланушы жасаған контентті жасайтын кез келген адам сіздің брендіңіздің инфлюенсері бола алады. Іс жүзінде олар жеткілікті үлкен аудиториясы бар әсер етушілер немесе олар жеткіліксіз болуы мүмкін нано-инфлюенсерлер болуы мүмкін. Егер олар сіздің өніміңізден қалай ләззат алатынын, көлігіңізді қалай жүргізетінін, құралдарыңызды қалай пайдаланатынын бейнежазбаға түсірсе, бұл сіздің брендіңіз үшін мінсіз ифлюенсер.

Әлем тез өзгеріп, қозғалатын суреттерге қарай өзгеруде. Бұл бүкіл желі бойынша ең жақсы пайдаланушы бейне контент жинап, оны жаңа клиенттерді тарту үшін пайдалану арқылы аудиториямен жаңа қарым-қатынас жасау мүмкіндігінен басқа ештеңе емес.