«McLellan Marketing Group» агенттігінің негізін қалаушы ретінде танымал маркетинг және брендинг бойынша сарапшы Дрю МакЛеллан әрқашан шығармашылық агенттіктердің иелеріне бір және сол сұрақ қояды: «Сіз қандай компанияны басқарғыңыз келеді?»
Дрюдің жауаптары компанияның өнімдерінің атауынан бастап, компанияға қандай клиент қажет екеніне дейін әртүрлі болады.
Алайда, Дрюдің сұрағының мәні мұнда емес. Оның білгісі келетіні: сіз қандай компаниясыз: «Қолөнер наубайханасы» немесе «Ғажайып-нан зауыты»?
Келіңіздер, талқылайық.
Дрюдің айтуынша, «Қолөнер наубайханасы» анықтамасына «рецепттермен тәжірибе жасау» арқылы бәрін нөлден бастайтын компаниялар кіреді. Олар негізінен клиенттің жеке тапсырыстарына бағытталғандықтан, сәйкесінше мұндай компаниялардың бағасы қымбатырақ. Сондықтан, клиенттер осындай «наубайханаға» келгенде, олар шығармашылық үшін ақы төлеу керек екенін түсінуі керек: ол неғұрлым көп болса, соғұрлым клиенттердің өзгермелі тілектеріне байланысты компанияның кірісі мен шығынындағы белгісіздік арта түседі.
Қолөнер наубайханасына қарама-қарсылық – «Ғажайып нан зауыты» болып табылады. Ол бидай мен сұлыға жауап береді, ерекше торттар немесе тәтті нандар жасамайды. Бір сөзбен айтқанда, барлығы қатаң түрде регламент бойынша. Зауыттың наны арзан, әрқашан бірдей және адамдар оны күн сайын сатып алады. Сұлулық орнына артықшылық тұрақтылыққа беріледі.
Бұл жауап нұсқаларының ешқайсысы басқасынан жақсы немесе нашар емес. Сіз өзіңіздің шығармашылық агенттігіңізді кәсіпкер ретінде қалай көргіңіз келетінін түсінуіңіз керек.
Қолөнер наубайханасы
Көптеген тәуелсіз агенттіктер осы санатқа жатады
Бұрын айтылғандай, олар клиенттердің тапсырыстарын басшылыққа алады және өз жұмыстарын ең жақсы деңгейде жасауға тырысады. Бұл көп уақытты қажет етеді, сондықтан олардың бағасы өте жоғары. Нәтижесінде, мұндай агенттіктер өмір сүру үшін бірнеше үлкен ақылы жобаларға сене алады.
Дрюдің айтуынша, мұндай агенттіктердің барлық иелері бір ағаштан ойылған сияқты: негізінен бұл өнерге, музыкаға немесе жазуға қатысы бар адамдар, олар күтпеген жерден бизнеске араласады. Басында олар аздап көмекке мұқтаж, содан кейін екі жүз адамнан тұратын агенттіктердің иелері болады.
Ғажайып-нан зауыты
Осы санаттағы агенттіктерге келетін болсақ, олар процеске назар аударады және жүйені ұстанады. Негізінен, олар жұмыс процесінің арқасында жақсы жұмыс істейді. Мұндай агенттіктердің мақсаты-клиенттерге өз қызметтерін ұсынатын мөлшерде пайда табу. Соңғысы, өз кезегінде, дербес тапсырыстарды қажет етпейді: олар келеді, мәзірді қарайды, бар опцияны таңдайды және не күтетінін нақты біледі. Шығармашылық агенттіктерден айырмашылығы, «Ғажайып – нан зауыты» санатындағы агенттіктер бірінші кезекте бизнеске, содан кейін ғана шығармашылыққа басымдық береді.
Үздік шығармашылық агенттікті пісіріңіз
Табысты креативті агенттіктердің бірі болу және көздеген мақсаттан таймау үшін алдымен әр санаттың егжей-тегжейімен танысу керек.
«Қолөнер наубайханасына» жұмысқа қабылдау үшін шығармашылық пен сөз бостандығына уәде беріп, шығармашылықпен айналысатын шығармашылық тұлғаларды тартуға тура келеді.
Шығармашылық агенттіктердің артықшылығы-есте қаларлық және танымал контент. Сіздің қолөнер наубайханаңызға келушілер көп болмауы мүмкін, бірақ ол сапа үшін қосымша ақы төлеуге дайын адал клиенттердің көңілін жаулап алуы керек.
«Ғажайып нан зауыты» клиенттен айырылып қалса қиналмайды. «Ғажайып нан» зауытында жұмыс істеуді бастау үшін данышпан болудың қажеті жоқ. Ғажайып нан зауыты ұсынатын қызметтер клиенттерге де, олардың басшыларына да тиімді. Көптеген клиенттер шығармашылық және жаңалау үшін екі есе көптің орнына дәлелденген қызметтер үшін бір соманы төлеуді таңдайды.
Компаниялардың ешқайсысы жақсы немесе басқасынан нашар емес, барлығы жеке. Мәселе тек сіз қандай компанияны басқарғыңыз келетіндігінде.