ЖИ пресс-релизге екінші өмір береді

Көптеген жылдар бойы тақырыптар пресс-релиздің өзектілігіне күмән келтіріп, оны корпоративті сайттардың, әлеуметтік желілердің, бейнелердің және басқа да тікелей байланыс арналарының маңыздылығының артуы аясында ескірген құрал деп атады.

Дегенмен, бірқатар маңызды қателер-мерзімінен бұрын жарияланымдардан техникалық ақауларға дейін — дәстүрлі пресс-релизді тарату жүйелерінен бас тарту қаупін көрсетті. Нәтижесінде Инвесторлармен байланыс топтары стандартты тәжірибе ретінде сенімділік пен қауіпсіздікті қамтамасыз етуді жалғастырған жаңалықтар агенттіктерінің қызметіне оралды.

Бүгін жағдай өзгерді. Пресс-релиздер жасанды интеллекттің дамуына байланысты жаңа туылуды бастан кешіруде. Жаңалықтар қызметтері ЖИ шешімдерін іске қосу арқылы жаңа шындыққа бейімделеді. Сонымен, PR Newswire жақында байланыс пен PR мүмкіндіктерін арттыруға арналған жасанды интеллектке негізделген Amplify платформасын ұсынды.

Сарапшылар бұл қайта туылудың бірнеше себептерін атап өтеді. Пресс — релиздер үлкен тілдік модельдерге (LLM) басымдық беретін жоғары домендік беделге ие сенімді дереккөз болып қала береді. Мұндай модельдер тексерілетін сілтемелерге көбірек сүйенетіндіктен, пресс-релиздер науқанның өлшенетін әсерін көрсетудің маңызды құралына айналуда.

Пішім де өзгерді. Бүгінгі күні пресс — релиз тек тарату арнасы ғана емес, сонымен қатар ұзақ уақытқа созылатын цифрлық актив: жаңалықтар циклі аяқталғаннан кейін де жұмыс істейтін дәйексөздер, сілтемелер және іздеу маркерлері. Бұл пресс-релиздерді генеративті ЖИ ортасында көрінетін қозғалтқышқа айналдыратын “екінші өмір” түрі.

Зерттеулер бұл үрдісті қолдайды. Сонымен, маусым айында ChatGPT және Perplexity сияқты жүйелердегі 150 000 дәйексөзді талдау негізінде жүргізілген Semrush зерттеуіне сәйкес, Reddit күтпеген жерден көшбасшы болды, бұл ескертулердің 40,1% құрады. Екінші орында Wikipedia (26,3%), одан әрі — YouTube (23,5%) және Google (23,3%).

Агенттіктер – ірі халықаралық холдингтерден бастап шағын және орта компанияларға дейін – клиенттерге GEO (generative engine optimization) жаңа шындыққа бейімделуге көмектеседі, ұзақ мерзімді цифрлық көрінуді күшейту үшін арнайы стратегияларды, бақылау тақталарын және құралдарды әзірлейді.

Брендтер мен корпорациялар үшін қорытынды айқын: меншікті медиа-ресурстарды күшейту, барлық қоғамдық материалдарға FAQ блоктарын қосу, Wikipedia-да болумен мұқият жұмыс істеу және пресс-релиз стратегияларын одан да көп әсер ету үшін құру қажет.

Пресс-релиз өлген жоқ. Ол қайтып келді және одан да күшті болды.