Көрермендерге бағдарланған коммуникациялар тұтынушылық құндылықтардың қазіргі әлемде аудиторияны брендпен өзара әрекеттесуге шабыттандыру үшін ұйымдар мен компаниялар тарапынан өте жақсы түсініп, сарапталуы керек сала. PR Change Kazakhstan-да біз тұтынушыларды, олардың портреттерін, мінез-құлқы мен үрдістерін зерттей отырып, клиенттерімізге өз бизнесінде аудиторияны тартуға көмектесетін мүмкіндіктерді анықтаймыз. Бұған қол жеткізу үшін біз интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды дамытуға және аудиторияны келесі жолдармен тартуға көмектесеміз:

  • Контентті маркетинг
  • Сатылымдар
  • Көрермендерді дербес оқиғалар арқылы тарту
  • Әлеуметтік медиа науқандар
  • Мультимедиа байланыстары тиімді.
  • Инфлюенсер маркетингі