Көрермендерге бағдарланған коммуникациялар тұтынушылық құндылықтардың қазіргі әлемде аудиторияны брендпен өзара әрекеттесуге шабыттандыру үшін ұйымдар мен компаниялар тарапынан өте жақсы түсініп, сарапталуы керек сала. PR Change Kazakhstan-да біз тұтынушыларды, олардың портреттерін, мінез-құлқы мен үрдістерін зерттей отырып, клиенттерімізге өз бизнесінде аудиторияны тартуға көмектесетін мүмкіндіктерді анықтаймыз. Бұған қол жеткізу үшін біз интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды дамытуға және аудиторияны келесі жолдармен тартуға көмектесеміз:
- Контентті маркетинг
- Сатылымдар
- Көрермендерді дербес оқиғалар арқылы тарту
- Әлеуметтік медиа науқандар
- Мультимедиа байланыстары тиімді.
- Инфлюенсер маркетингі