Қазіргі заманда барлық ұйымдар заман талабына сай түрлі өзгерістерге бейімделе білуі шарт. Бүгінгі күні тұтынушылар мен олардың қажеттіліктері барлық ұйымдар мен компаниялардың алдыңғы қатарында. Қолданыстағы байланыс арналарын қоса алғанда, клиенттердің қажеттіліктері өте жылдам өзгереді, ал компаниялар мен ұйымдар осы өзгерістерге жылдам және тиімді түрде бейімделуі керек. Бұл жағдай компаниялар мен ұйымдардың байланыс қызметінің күшті және әлсіз жақтарын көріп, үнемі байланыс және коммуникациялық кеңес беруді пайдаланады. Біз коммуникациялық аудит жүргіземіз және төмендегілерді жасауға кеңес береміз:
- барлық мүдделі тараптармен қарым-қатынас деңгейін бағалау;
- мүдделі тараптармен, мақсатты аудиториямен проблемаларды қоса алғанда, бар проблемаларды талдау және оларды шешу жолдары мен мүмкіндіктерін анықтау;
- байланыс мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру және бағалау;
- әлсіз жақтардың толық көрінісін көру;
- корпоративтік имидждің және мәдениеттің деңгейін талдау;
- толық коммуникациялық бағдарлама мен қызметті ұсыну.