Coca-Cola Kazakhstan үшін сусындардың жаңа дәмін шығару

Тапсырмалар және іске асырылған қызметтер:

PR және маркетинг стратегиясы:
– Piko, Fusetea және Fanta жаңалықтарын ілгерілету үшін коммуникациялық тұжырымдаманы әзірлеу.

– БАҚ, блогерлер мен әлеуметтік желілердегі аудитория арасында жаңа талғам төңірегінде қызығушылық пен толқуды қалыптастыру.

– Комплементарлы басылымдар арқылы жаңалықтарды органикалық талқылауды бастау.

Медиалық сүйемелдеу:
– БАҚ пен әлеуметтік желілерде 85 тегін жарияланымды бастау және үйлестіру.

– Болжалды қамту – 166 000 қаралым.

Азық-түлік тарату:
– 30 мекен-жай бойынша (журналистер, блогерлер, серіктестер) жаңалықтарды жеткізуді ұйымдастыру.

– Толық цикл: тұжырымдамадан логистикаға дейін, соның ішінде PR қораптарын жобалау және толтыру.

– Әр жиынтықтың шығармашылық дизайны өнім стилінде:

  • Fusetea қарбыз – стильдендірілген қарбыз қорабы + маршмеллоу “қарбыз түйіршігі”.
  • Piko иммунитеті және Piko күшейту – сәнді қолөнер қаптамасындағы витаминді апельсиндер.
  • Fanta Лимонад – ретро авоська және қырлы стақан дәстүрлі лимонадқа сілтеме ретінде.

-Жеке сыйлықтар мен егжей-тегжейге назар аудару арқылы оң Coca-Cola имиджін қалыптастыру.

Нәтижелер:

📌 Органикалық басылымдар мен қол жетімділік арқылы жаңалықтарға сәтті назар аудару.

📌 Брендке БАҚ, блогерлер мен серіктестердің адалдығын нығайту.

📌 Шығармашылық PR қораптары мен storytelling арқылы аудиторияны эмоционалды түрде тарту.