
Тапсырмалар және іске асырылған қызметтер:
✅ PR және маркетинг стратегиясы:
– Piko, Fusetea және Fanta жаңалықтарын ілгерілету үшін коммуникациялық тұжырымдаманы әзірлеу.
– БАҚ, блогерлер мен әлеуметтік желілердегі аудитория арасында жаңа талғам төңірегінде қызығушылық пен толқуды қалыптастыру.
– Комплементарлы басылымдар арқылы жаңалықтарды органикалық талқылауды бастау.
✅ Медиалық сүйемелдеу:
– БАҚ пен әлеуметтік желілерде 85 тегін жарияланымды бастау және үйлестіру.
– Болжалды қамту – 166 000 қаралым.
✅ Азық-түлік тарату:
– 30 мекен-жай бойынша (журналистер, блогерлер, серіктестер) жаңалықтарды жеткізуді ұйымдастыру.
– Толық цикл: тұжырымдамадан логистикаға дейін, соның ішінде PR қораптарын жобалау және толтыру.
– Әр жиынтықтың шығармашылық дизайны өнім стилінде:
- Fusetea қарбыз – стильдендірілген қарбыз қорабы + маршмеллоу “қарбыз түйіршігі”.
- Piko иммунитеті және Piko күшейту – сәнді қолөнер қаптамасындағы витаминді апельсиндер.
- Fanta Лимонад – ретро авоська және қырлы стақан дәстүрлі лимонадқа сілтеме ретінде.
-Жеке сыйлықтар мен егжей-тегжейге назар аудару арқылы оң Coca-Cola имиджін қалыптастыру.
Нәтижелер:
📌 Органикалық басылымдар мен қол жетімділік арқылы жаңалықтарға сәтті назар аудару.
📌 Брендке БАҚ, блогерлер мен серіктестердің адалдығын нығайту.
📌 Шығармашылық PR қораптары мен storytelling арқылы аудиторияны эмоционалды түрде тарту.