8 наурыз – Қазақстандағы әйелдер кәсіпкерлігін қолдау

Тапсырмалар және іске асырылған қызметтер:

Стратегиялық PR сүйемелдеу:
– Кәсіпкер әйелдерді қолдауға баса назар аудара отырып, коммуникациялық тұжырымдама әзірлеу.

-Әлеуметтік жауапты бренд ретінде Coca-Cola-ның оң имиджін қалыптастыру.

Шығармашылық идея және іске асыру:
– Науқан әйелдерді қолдауға шақыру ретінде “бөтелкедегі хаттың” символдық бейнесіне негізделген.

– Әйелдердің Қазақстан экономикасына қосқан үлесінің маңыздылығын растайтын нақты статистика мен деректерді пайдалану.

Сыйлықтарды жеткізуді ұйымдастыру:
– Серіктестерге, блогерлерге және БАҚ-қа эксклюзивті сыйлық жиынтықтарын Логистика және тасымалдау.

– Сыйлықтарға “Coca-Cola Белестері” жобасының жеңімпаз әйелдерін қосу, сол арқылы олардың бизнесіне қосымша қолдау жасау.

Медиа және әлеуметтік желілермен жұмыс:
-Coca-Cola әлеуметтік бастамасы туралы бұқаралық ақпарат құралдарында тегін жарияланымдар жасау.

– Пікір көшбасшылары (блогерлер, журналистер) арқылы тақырыпты әлеуметтік желілерге біріктіру.

-Жарияланымдардың жергілікті форматтары арқылы органикалық PR-қамтуды ұйымдастыру.

Нәтижелер:

📌 Coca-Cola-ның әлеуметтік бағдарланған бренд ретіндегі беделін нығайту.

📌 Кәсіпкер әйелдерді қаржымен ғана емес, ақпараттық ілгерілету арқылы да қолдау.

📌 Серіктестік медиа және әсер етушілер арқылы мақсатты аудиторияны қамту.